hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان شمالی| توسعه اولویت دارد اما نوبتی نیست

خراسان شمالی| توسعه اولویت دارد اما نوبتی نیست

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه توهین خط قرمز بنده است گفت: توسعه اولویت دارد اما نوبتی نیست. 

به گزارش برنا، محمدعلی شجاعی در نشست با فعالان حوزه مجازی استان اظهار داشت: نشست بنده و فعالان فضای مجازی با هدف بهره‌مندی از نیروهای فعال و کاردان در راستای توسعه استان است.  شجاعی افزود: فضای ذهنی بنده فقط کار کردن و انجام وظایف و احساس مسئولیت در برابر مردم استان است و در انتخاب تیم کاری خود به دنبال افرادی با این دیدگاه هستم. او ادامه داد: کسانی که مدعی توسعه هستند باید بدانند در بحث توسعه باید شاخص همه بخش‌ها به نسبت سهمشان ارتقا یابد و بی‌توجهی به یک بخش در واقع بی‌توجهی به جامعه هدف آن بخش است. دکتر شجاعی با بیان اینکه توسعه اولویت دارد اما نوبتی نیست؛ تصریح کرد: افرادی که در فضای مجازی کار می‌کنند یعنی حیات دارند و بنده اعتقاددارم فعالان این فضا افرادی اهل مطالعه و پای‌کار هستند که می‌توانند در تیم کاری استان حضورداشته باشند. او ادامه داد: فعالان فضای مجازی باید متوجه تفاوت بین توهین، تخریب و انتقاد باشند و خراسان شمالی فصل مشترک تمام صحبت‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات در استان باشد. نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: شنوای حرف‌های مخالفان و منتقدان هستم چراکه آنان یا بنده را از کار نادرست بازمی‌دارند و یا در ادامه با بنده موافق می‌شوند که این افراد در اجرا فوق‌العاده هستند. شجاعی مطرح کرد: برقراری امنیت در استان وظیفه بنده است و با افرادی که به دنبال بر هم زدن فضای استان هستند برخورد می‌کنم. شجاعی با بیان اینکه کمترین هنر مخالفت و انتقاد همراه با توهین است، افزود: حرف افراد مخالف مشخص است اما شیوه بیان آن باید در چارچوب باشد چراکه آزادی از آگاهی می‌آید و فرد آگاه می‌داند که چه حرفی را بگوید و چه‌کاری را انجام دهد.

شجاعی خاطرنشان کرد: توهین و ایجاد نمای زشت از استان خط قرمز بنده است و همچنین به کار افراد بومی به دلیل شناخت خوب از منطقه معتقد هستم اما جناح‌بازی در کنار بنده ممنوع است. او تأکید کرد: یکی از ایرادات نیروی بومی استان این است که نمی‌خواهند مدیران بالادستی را از خود دلخور کنند و بنابراین کار اشتباه را تذکر نمی‌دهند و سطح کار را پایین می‌آورند و سلیقه بنده در تیم کاری استان انتخاب افرادی است که دلسوز مردم و به دنبال انجام وظایف خود هستند. استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: فضای مجازی را تهدید نمی‌دانم اما اعتقاددارم فضای مجازی یک تعریف دارد که باید به‌درستی آن را انجام دهیم و مطلبی که درست است را بنویسیم و اگر اشتباه کردیم آن را اصلاح کنیم. شجاعی افزود: برخی از افراد به دنبال مخالفت همیشگی هستند و با نداشتن اطلاعات کافی مطلب می‌نویسند و ذهن مردم را مشغول می‌کنند.

او با بیان اینکه یاد گرفته‌ام در دعوا شتاب نکنم، تصریح کرد: گاهی حرف حق با دادوفریاد شنیده نمی‌شود و اگر فردی دلسوز استان باشد به دنبال جنگ‌ودعوا نیست. او با اشاره به انتقاد یکی از حاضرین در نشست به فعالیت بانک‌های استان، اظهار داشت: در استان تلاش کردیم بانک‌های دولتی پای‌کار بیایند که رتبه دوم استان در سامانه کار بیانگر این موضوع است. شجاعی تصریح کرد: تنها ۳۰ درصد از منابع جذب‌شده توسط بانک‌های خصوصی در استان و مابقی در خارج از استان هزینه می‌شود که تلاش داریم بانک‌های خصوصی پای‌کار بیایند. او گفت: برخی درگذشته با جایگاه بهتر و بالاتر کارها را انجام ندادند و اینک به دنبال دخالت در انجام امور استان هستند. شجاعی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسه مهندسی انتخابات نیست افزود: برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی وظیفه بنده است و در این مسیر با متخلفان برخورد خواهیم کرد. او مطرح کرد: بخش نظارت و اجرا دو بال برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم هستند تا مردم حس کنند رأی آن‌ها خوانده‌شده است، بنابراین این دو هیئت در استان در کنار هم با تعامل فعالیت خواهند داشت. شجاعی بار دیگر تأکید کرد: نقدها و مخالفت‌ها را بنویسید اگر اطلاعات کافی ندارید می‌توانید از استانداری اطلاعات بگیرید و برای توسعه استان پای‌کار بیاید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد